Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Benim, ben...duyuyor musun?

Benim, ben...duyuyor musun?
 

Harika yazabilirim, çizebilirim.
Harika ağlayabilirim, kahkaha atabilirim.
Harika müzik söyleyebilirim, bağırabilirim.
Harika yüzebilirim, sörf yapabilirim.
Harika araba kullanabilirim, uçabilirim.
Harika yiyebilirim harika bulaşık yıkayabilirim
Ama bu benim rengim.
Harika roman yazabilir, şiirler döktürebilirim.
Harika yalan söyleyebilir kandırabilirim.
Harika gezebilirim-tozabilirim.
Harika taklit yapabilir güldürebilirim.
Harika yemek pişirir herkesi doyurabilirim.
Harika dans edip, pisti dar edebilirim.
Harika sarılabilirim, kucaklayabiliirm.
Harika iltifat edebilirim.
Ama bu benim rengim.
Duruşum bu, kendimim yani,
Herkes gibi sıradan, fikirlerim gibiyim.
Sıradan çiçek, böcek, bahçe, gibiyim.
Yalınayak…
Salya, sümük saatlerce ağlayabilirim.
En boğulduğum anda küfürler bile savurabilirim belki.
Samimi olmadan yalandan yere dokunamam, kucaklayamam.
İçimden gelmedikçe, pohpohlayamam, alkışlayamam.
Olur, olmadık yerde arayamam zırt, pırt
"Çık git" diye bağırabilirim sırasında öfkeme yenik düşüp,
Belki acılarım yaklaştırır beni, belki sevgilerim..
Sezgilerimle gelirim ben, ürkek kuş sırça sarayı gibi
Hatalarımla benim, güzelliklerimle benim...
Paramla benim, beş kuruşsuz da benim
Elimden geldikleriyle benim…
Cehaletimle benim, kültürümle benim…
Benim yani, ben...
Rengim benim, sesim benim
Bazen coşkuyla sarılırım boynuna,
Bazen kapıyı çarpar giderim öylesine…
Bazen hınzırca kızdırabilirim, olmadık yerde
Çıkarım karşına, surat asabilirim.
Düşerim, kalkarım, yürürüm, koşarım…
Eğride konuşabilirim, doğruda…
"Hadi lan ordan, git işine, benden başkası yok mu, kafa bulacağın" derim.
Derim yani…
Seni seviyorum diye taklalar da atabilirim…
Sek sek, çizgi, top oynayabilirim mesela,
Cambazlık, hokkabazlık yapamasam da…
Harika olamam ki ...benim ben…

resim:paul gauguin

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..