Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '15

 
Kategori
Tiyatro
 

Hoş Geldin Boyacı

Hoş Geldin Boyacı
 

Erdal Özyağcılar, Berna Laçin ve Gözde Çetiner'in oynadığı oyunun adı Hoş Geldin Boyacı. Cuma akşamı (23 Ocak) eşimle birlikte Kültürpark'taki İsmet İnönü Sanat Merkezi'nde izledik bu oyunu. Eşini aldatmış olan bir kadının (Berna Laçin) eve gelen boyacıyla (Erdal Özyağcılar) aralarında geçen komik olayları anlatıyor.

Oyundan geç haberdar olduğum için koltuğumuz sahneyi yandan gören bir taraftaydı, D14-16 (İsmet İnönü Sanat Merkezi'ni bilenler anlayacaklardır). Yerimize oturduktan sonra iki kişi geldi ve koltuk numaralarının 12-14 olduğunu belirttiler. Biz de biletlerimizi gösterdik. Sonra görevli gelip onları başka bir yere oturttu. Bir müddet sonra da önümüzdeki koltuklarda aynı şey yaşandı. Biletler iki kere mi satıldı anlamadım.

20:30'da başlayıp (10 dakika geç başladı) 23:00'de bitti. Otopark problemi olmadığı için aracımızla gitmeyi tercih ettik ama çıkışta herkes aynı anda arabasına binince, otoparktan çıkmamız 23:30'u buldu. Arabanın içinde Bornova’da (merkezde) bitmek bilmeyen kültür merkezini ve hemen yanında yıkık dökük Peterson Köşkü’nü düşündüm. Keşke bu oyunları Bornova’da izlemek mümkün olabilseydi. Ama çok uzak bir ihtimal gibi görünüyor.

Neticede ben keyif aldım. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Siz de birkaç saatinizi bu oyuna ayırın bence. 

 
Toplam blog
: 87
: 566
Kayıt tarihi
: 02.12.09
 
 

Çevre Bilimi Uzmanı – Peyzaj Mimarıyım. Yüksek lisansımı çevre sorunları ve biyokütle enerjisi üz..