Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Hoşbuldum

Hoşbuldum
 

Ben geldim


Tüm blog yazarlara....
Arkadaşlarım.. Artık aranızda ben de varım. Ben bu Milliyet Blog'u pek sevdim.. Eminim yakında çevremdeki arkadaşlarla dertleşmek yerine, en ufak bir sıkıntımda buraya koşacağım. Paylaşmak, yeni arkadaşlara ulaşmak, tepki almasam bile okunduğunu bilmek güzel.

Herkese tüm samimiyetimle başarılar, iyi paylaşımlar diliyorum. Ha bir de şu var; benim tanıdıklarım arasında burada yazan veya okuyan yok. Bu da beni daha ferah kılıyor. Oh oh içimden ne gelirse yazacağım. Rahat rahat.
Hadi bakalım tekrardan hoşgeldim.
Ulma
 
Toplam blog
: 22
: 634
Kayıt tarihi
: 04.08.09
 
 

1968 İzmir doğumluyum. Tam anlamıyla bir İzmir aşığıyım.. Allah beni güzel memleketimden ayırmasın....