Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Okullar
 

Veli bağışı

Veli bağışı
 

Resim yapıştıramadım gitti.Hay Allah


Okul bağışsız olmaz

O kadar çok okul ve okul çağı çocuğu var ki eğer bizler veli bağışlarımızı okullarımızdan esirgersek, okullarımız perişan olur. Hizmetlisi, bekçisi, çalıştırılmak zorunda olan kadrosuz personeli elbette ki katkı paylarından, okula yapılan yardımlardan maaşlarını almakta, sigortaları ödenmektedir. Okulların temizliği, tamiratları ve diğer tüm bakımları yine bu veli bağışlarından karşılanmaktadır.

E şimdi bi düşünelim. Herkes ben okula yardım edemem derse, benim gücüm yok derse okulların hali ne olacak. Aslında en güzel alternatif zengin iş adamlarının veya kadınlarının okulları gözetmeleri, desteklemeleridir. İnanın ki bunu da yapan çok hayırsever var. Onlara okullar minnettardır. Fakat en başta da söylediğim gibi çocuk çok okul çok yani herkes artık taşın altına elini koysun.. Öküz altında buzağı aramaktan vazgeçip, mahallemin okulu için ben ne yapabilirim sorusuna takılmayıo denesin.

Yardımını makbuz karşılığı yapıyorsan korkacak, düşünecek hiç bir şey kalmamıştır. Geliri gideri belgelendirilmiş bir kurumun hesaplarında ne kusur arıyacaksınız ki? Zaten herşey ortadadır. Denetimler yapılıyor. Her belge komisyonlarca imzalanıyor. Daha neyi düşünüyoruz ki..
Haydi arkadaşlar okula yardıma

Ulma
 
Toplam blog
: 22
: 634
Kayıt tarihi
: 04.08.09
 
 

1968 İzmir doğumluyum. Tam anlamıyla bir İzmir aşığıyım.. Allah beni güzel memleketimden ayırmasın....