Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '09

 
Kategori
Okullar
 

Kadıköy Kemal Atatürk Lisesi

Kadıköy Kemal Atatürk Lisesi
 

1999 depreminde hasar görüp kapatılan, Kadıköy Kemal Atatürk Lisesi Binasının onarımı tamamlanarak bu sene (2009–2010) öğretime açılacağı için çok mutluyum...

Okulumuzun yeni tabelası, okulun girişine bugün asıldı. Ancak, Türk Bayrağımızın asılacağı direk okulun giriş kapısının üzerindeki yerinden kesilerek, hurdaya atıldı…

Bugün okul müdürüyle ayaküstü sohbet ederken sordum;

Hocam okulumuz bitti hayırlı olsun, yeni tabelamız da asıldı, Bayrağımızı nereye asacaksınız? eski bayrak gönder direğini niçin kestiler diye sordum.

Müdür beyin soruma cevabı şöyle oldu.

Kemal Atatürk Lisesi tarihi bina olduğundan, dış cephesine bayrak direği dikilemeyeceğini, bu yüzden okulun girişine bayrak asılmayacağını ifade etti…

104 yıl binanın girişinde dalgalanan Bayrağım artık Kemal Atatürk Lisemin girişinde dalgalanmayacak…(fotoğrafta gördüğünüz tabelanın üstünde bayrak direği vardı.)

Okulun yan tarafı Fransızlara ait eski rahibe okulu… Onların şu bekledikleri yasalar çıkar, ruhban okulları açılırsa, Fransızlar da rahibe okullarını açıp, okullarının ön girişine Fransa bayrağını dikerler…

Kemal Atatürk Lisesinin girişinde104 yıl asılı olan bayrağımız artık okulun girişine asılmayacakmış...

Müdür beyin söylediklerinden sonra ben donup kaldım…

Konuyu Başbakanlık iletişim merkezi BİMER’e 212179 başvuru numarasıyla ilettim…

Umarım bayrağım, Okulumuz Kemal Atatürk Lisesinin Girişinde Dalgalanır…

Dip not: daha önceki blok yazım;

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=72549

Dip not: Bimer' yazdığım dilekçe 40 gün oldu. Bilgi edinme kanununa göre 30 günde cevap verilir. Dilekçemin Bimer sayfasındaki yazışma trafiğini çizelgesi;

Başvuru Hareket(ler)i

Başvuru Türü

Gönderen Kurum

Gönderme Tarihi

Alan Kurum

Dilekçe Hakkı

İSTANBUL VALİLİĞİ

29.07.2009

KADIKÖY KAYMAKAMLIĞI

Dilekçe Hakkı

KADIKÖY KAYMAKAMLIĞI

29.07.2009

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Dilekçe Hakkı

İSTANBUL VALİLİĞİ

26.08.2009

KADIKÖY KAYMAKAMLIĞI

Dilekçe Hakkı

KADIKÖY KAYMAKAMLIĞI

07.09.2009

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ








 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..