Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Hoşgeldin Kadınım

Hoşgeldin Kadınım
 

Aşk gözünden sakınmaktır.


Hoşgeldin kadınım.
Uzun zaman oldu, özledim.
Sen geleceksin diye 
Kalbimde nasıl uçtu kelebeklerim.
Gözlerindeki baharda ısınmayı.
Dudaklarından dökülürken sözlerin.
Kendimi çekip kenara kendimi bulmayı
Ve düştüğüm her secdede 
Fısıldadım Rabbime adını 
Hoşgeldin canım,
Başkası ne yapar bilmem ama ben,
Özledim seni kadınım.
 
Hoşgeldin kadınım,
Rızasına boynum kıldan ince
İstediği olur elbet isteğimiz.
Yaradan yazmışsa bizi birbirimize 
Aşkın gözünde en yükseklerdeyiz.
Sana olan sevgimi bir görsen.
Gözünde yaş kalmazdı mutluluktan,
Dudakların keşfinde kaşif helalinden.
Şerbet olur içerdim sevda cümlelerini.
En güzel an olurdu birlikteliğimiz.
Ve meleklerin diline dolanırdı sevgimiz.
Herkes bizi hatırlar adı geçince aşkın.
Anlat, susma, şakı bülbül gibi.
Hoşgeldin canım, hoşgeldin kadınım.
 
Kimselere aldırış etmedim yokluğunda.
Aşkını göm yüreğine unut dediler.
Kimsecikler olmadı kötü günümde 
Sen kalbimdeydin bunu bilmediler.
Yakarışlarıma nakşetmişim seni.
Ne Mecnun anlar halimden,
Ne anlatabilir Ferhatın dili 
Ağladım sensizliğimde zamanında
Birileri çıkıp gözyaşımı görmedi.
Bekledim umudumu yitirmeden.
Acıma katık oldu acılarım.
Kıymet bilmeyen bunu anlayamaz.
Kıymetli son sen, dilinde duamsın.
Uzun zaman oldu nasıl özledim seni.
Hoşgeldin  göz nuru,
Hoşgeldin kadınım
 
BAKİ EVKARALI
29.EKİM.2015
SERİNHİSAR
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..