Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '13

 
Kategori
Deneme
 

Hoşkal sevdiğim

Ne o ?
Kimse sevmedi mi benim kadar içten..
Herkes elini tutarken benim kadar masum bakmadı mı yüzüne.
Ne yani şimdi üç beş çapulcu bedenini istedi diye bu izmir kirlendi mi gözünde.
Ya hani masumlar şehrimiz vardı bizim..
Hani izmir'in saklı köşeleri bizimdi..
Beraber yaşam kurmuştuk oralarda,masum aşkların çadırlarından oluşan barakalar vardı.
Herkesten sakladığımız ve sakındığımız biz vardık.
Biz birbirimizde kayboluyorduk,kimsecikler bulamıyordu..
Ne oldu yani beni saklamaya sakınmaya gücün mü kalmadı.
Nasıl kalsın ki demi.
Sen uzun zaman önce beni itmiştin sokak serserilerin arasına.
Sonra bilmediğin şehri, şehrin sanıp sokaklarında gezdin.
Işık tutanı sana gelen sandın, yoluna çıkanı senin için sandın.
Issızlıkta gezen kişileri hiç bilmedin demi.
Benim içten bağıra çağıra söylediğim;
aşk sözcüklerini gelip geçici sandım demi.
Bilmedin ki..
Bilseydin izmir dar gelmezdi sana.
Aldığın nefes göğüs kafesini acıtmazdı..
Neyse Uzak Sevdam Sen seni sevmeyenleri bekledin,benim gibi.
Sen seni isteyeni değil,sen seni kandıranı istedin.
Ben başkasını değil,başkası benim gibi olayı isterken.
Bende artık senin gibi olmayı becerdim.
Hoşça/kal demeye dilim yok..
Onun için beni bırakıp gidene mi Hoşça/kal diyeyim.
Bıçağı kalbime değil,ölmemek için sırtımdan vurana mı diyeyim.
Sokak ortasında değil,kuytu köşede söyleyene mi diyeyim.
Şimdi o kuytu köşe ahiretim oldu.
Cezam da orada kesiliyor,mükafatım da orada veriliyor.
Gidişin bitişimin son imzasıydı.
İmzanı attın,
Ve ben bittim.
Güle güle terk etmeyeni bilmeyenim.
Güle güle izmir'imin mis kokulu yürek sahibim.
Yoluna yol oldum,gideceğin yere kadar..
Canımı yaksan da,canın yanmasın diye.
Kanım,
Herşeyim,
Nefretim,
Kinim,
Sevabım,bir çok günahım..
canım,
canımı alanım..
Geri dönüp gülseydin de bu çocuğa,
umudunu yitirseydi aşk'a...
Aşk'a kanıp kalmayanım..
 
Hoş/kal.
Hoşçasıda bana kalsın...
 
ali Türkmen
(on beş ağustos iki bin on üç)
20:00
 
Toplam blog
: 54
: 422
Kayıt tarihi
: 13.05.13
 
 

Radyo programcısı ve İzmir Eylül Universitesi Metalurji Malzeme ve Mühendisliği okumaktayım.   Di..