Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hoşlandığın kişinin telefonu isterken çekiniyorsan eğer, bunu okumalısın...

Selam ;

Belki biraz emrivaki olacak,
Belki biraz yanlış anlaşılacak,
Belki biraz kızacaksın,
Belki biraz susacaksın...
Ama bütün bunlara rağmen,
Telefon numaramı seninle paylaşıyorum
Paylaşıyorum ki ;
Bir sıkıntın olur,
Doğum günü olur, yılbaşı olur, bayram olur,
Hava soğuk olur,
Fenerbahçe galip olur...
Olur da mesaj atmak için bir bahanen olur :)
İşte o zaman ; 054X XXX XX 77 benim numaram
Hattım da Vodafone'dur..
Aramak zorunda değilsin, çağrı bırakabilirsin
(not: gizli numaraları asla açmam)
Ama seni kıramam,
Hele şimdi mümkün değil..
Daha yeni tanıştık diyebilirsin,
Nasıl bir ''özgüven'' sendeki diyebilirsin,
''Bana ne arkadaşım, git başımdan'' diyebilirsin..
Hakkındır.
Sana kızmam,
Darılmam,
Kompleksli değilimdir.
Sabırlıyımdır,
İyi bir dinleyici olduğum idda edilir, 

Eee ''insan psikolojisinden de anlarım''

Belki bu yüzden aranılan biri olabilirm,
Belki bu yüzden biraz ukala sayılabilirim,
Belki bu yüzden Arkadaşlığımız son bulabilir
Ama kim bilir ; 

Belki bu yüzden seni mutlu edebilirim...

Düşün artık nasıl biriyim ben;

Nasıl biriyim de birine telefon numarasını vermek için bile onlarca satırı hiç üşenmeden bir araya getiriyorum...

 
Toplam blog
: 3
: 2802
Kayıt tarihi
: 11.11.12
 
 

Özel bir bankada çalışıyorum. Bir gördüğünü, bir de duyduğunu unutmayanlardanım. Tipik bir başak ..