Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Hostesin şarkısı

Hostesim hovardayım
24 ayardayım
Ben yine havadayım
Uçuştayım uçuşta
* * * * * * * * * * *
Bu gece İzmir
Yarın Adana
Sonra Bodrum, Urfa, Antalya
Yatıdayım yatıda
* * * * * * * * * * *
Bir sütlü kahve
Limonlu cola
Buzlu viskiyi de unutma
Servisteyim serviste
* * * * * * * * * * * *
Saçım dağıldı
Makyajım aktı
Yolcular buna şaşırmadı
Yeter artık Allah'ım
* * * * * * * * * * * *
Hostesim hovardayım
Ben yine uçuştayım
Evde kaldım yaşlandım
Kurtar beni Allah'ım
* * * * * * * * * * *
Bu sabah Münih
Yarın Japonya
Sonra Paris, bir de Ukrayna
Havadayım havada...


 
Toplam blog
: 5
: 9399
Kayıt tarihi
: 03.01.07
 
 

İstanbul'da doğdum, farklı illerde ama en çok Antalya'da kaldım, bu sebeple asla kendimi bir İstanbu..