Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Huzur...

Huzur...
 

Arıyorum...

Sabah, fırından gelen ekmek kokusunda...

Simitçinin tablasında...

Soğukta bindiğim otobüsün içimi ısıtan sıcağında...

Buğulanan camlarında...

Lapa lapa yağan kar tanelerinde...

Yeni demlenmiş sabah çayında...

Sıcacık poğçanın tadında...

Kapının kenarındaki kedinin yeşil gözlerinde...

Pazardaki yaşlı ninenin çok şey anlatan bakışlarında...

Arıyorum...

Huzur arıyorum...

Yargılamayan...

Hesap sormayan...

Sessizce dinleyen dostun yanında...

Arkandan dedikodunu yapmayacağını bilmenin mutluluğunda...

Bir çocuğun masum gülüşünde...

Bir kadının dönüp dönüp baktıran zarafetinde...

Usulca gelen esintide...

Köşedeki çiçekçinin önünde...

Bir buketin kokusunda...

Sobanın çıtırtısında...

Radyodaki müzikte...

Gözlerimi kapadığımda...

Huzur arıyorum...

Güven değil...

Bağışlanma değil...

Aşk değil...

Sevgi değil...

Huzur arıyorum...

Sadece huzur....

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..