Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Huzur

Huzur
 

resim netten alıntı


Bilemedim, cehennemimin duvarlarını ne kadar da kalın ördürmüşüm,

Üstelik proje sahibi ben, mimar ben, tutsak ben,

Yazık oldu tüm emeğe,

Tesadüfen gördüm duvar arasından sızan ışığı,

Unutmuşum geçen yıllarda, pauslamışım hayatı,

Korkuttu, ürküttü beni bu eskilerden gelen bu tanıdıklık, ,

Gittim geldim, gittim geldim hücremde,

Karar verdim ne kaybedecektim zaten zifiri karanlıktayım dedim,

Ellerimle aralamaya çalıştım o kayadan yapılmış duvarları,

Parmaklarım yüreğimden parçalanıp geldi bu kaçış çırpıntılarında,

Şimdi bakıyorum gün ışığına korkmadan,

Sonunda öğrendim gözlerimi kırpmadan bakabilmeyi bu yeni dünyaya,

Yeni evet yeni hemde yepyeniydi bu dünya,

Şimdilik sadece şaşkın ve meraklı gözlerle bakıyorum, bakıyorum, amaçsızca......
 
Toplam blog
: 11
: 340
Kayıt tarihi
: 28.01.08
 
 

Hayat bazen sonsuzluk, bazen nokta, bazende flu ama aslında gözünü kapattığında kendini daha çok ..