Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

HZ. MUHAMMED'İ ANLAYALIM

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Bugünler

Gelişi güzel yaklaşımlarla değil

Gerçek yaklaşımlarla

Aydınlığa kavuşur

Şunu da belirteyim

Gerçek yaklaşımlar elbette zor

Çünkü

Yüzde yüz birlik beraberlik ister

Gerçekçi çözümler

Bu da

Zorluklarla baş etmek demektir

Bunun

Bilimsel söylemi

“Ortak Paradigma” oluşmasıdır

 

Yani

Türk Halkı

Her şeyi bir kenara bırakacak

Sorunları ortakça saptayacak

Bunun

Nedenini

Niçinini

Belirleyecek

Nasıla yönelecek

Nasılı ortaklaşa bulacak Türk Halkı

Ve

Uygulamaya da ortak başlayacak

 

Burada

Hiç kimse ıgır cıgır yapmayacak

Herkes

Anlaşılan çözüme güç kuvvet verecek

 

Gayet art niyetsizce

Kararlaştırılmış çözüm planına

Destek olacak

Planı başarıya ulaştıracak

İşte ben bunu söylüyorum

 

Türk halkı

Sevdiren olacak nefret ettirmeyecek

Toparlayan olacak kaçıran olmayacak

Bu öğüt

İslam Peygamberi öğüdüdür

Buna uyarsak kazanırız

Uymazsak

Birlik beraberlikten uzak kalırız

Kaybederiz

 

Bugünlerde gördüğüm

Sevgisizlik

Onun yerinde nefret çoğalması

Ve

Toparlayıcılık değil kaçırıcılık

Görüntüsü

 

Bu hatalı tutum davranıştan uzaklaşacağız

Seveceğiz

Sayacağız

Sorunlarımızı efendice tartışacağız

Çözümü de böyle bulacağız

Ve

Efendice de uygulayacağız

Uygulamada

Sistem dönüt verirse

Hemen

Düzeltme yapacağız

Yola devam diyeceğiz

 

Şu bir gerçek

Türk Soyu asırlardır

Özgür bağımsız ve saygın bir soydur

Bunu ırkçılık olarak söylemiyorum

Bilakis

Irkçılıktan arınık bir soyuz biz

 

Türk Soyu

Tarih boyunca 14 İmparatorluk kurmuş

Öyle yaşamıştır

Hiçbir Türk İmparatorluğunda

Soy Kırım görülmemiştir

 

Soy kırım

Hem insanlık

Hem Allah Katında kabul görmez

Bizim Atalarımız da

Bu yanlışa asla yanaşmadan

Günümüze gelmişlerdir

 

Kendilerine

Bir Nesil Evlatları olarak

Şükranlarımı sunuyorum

Allah onlardan razı olsun diyorum

 

Yani

Bize düşen canlarım

Hz. Muhammed(SAV) öğüdüne uyup

Sevgiyle birlik beraberlik yaratmak

Aydınlığa çıkmaktır

 

Benim üzüldüğüm nokta

Bunca zaman

Birçok sorunla karşılaşmış Türk Soyu

Hepsinin de altından kalkmıştır

 

Bugün bu yükü kaldıramıyoruz

Bu beni işte çok üzüyor

 

Aslında yapacağımız iş çok basit

Sevgi insanı

Sevgi Toplumu

Sevgi Devleti olup

Her sorunu sevgiyle çözüp atacağız

Çünkü

Gerçek sevginin yenemeyeceği zor yoktur

Denemesi bedava

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..