Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

İçimden gelen

İçimden gelen
 

Leyla sevmek hoştur amma ,

Mecnun olmak başkadır başka, 

Şarap içmek hoştur amma,

Ayık olmak başkadır başka.. 

 

Yazmak geldi içimden..Müzik eşliğinde..

 

Dedim ki; Gidiyorum 

Dedi ki; Nereye ?

Dedim ki; Bu sevda bana ağır geliyor..

Dedi Ki; Sensiz olmaz..

Dedim ki; Ama bir sızı var, içimde biryerim acıyor..

Dedi ki; Yürektedir..

Dedim ki; Ama ÇOK üzüyor yoruyor beni..

Dedi ki; İçinde acı da var ,sevinçte, hüzünde,

Dedim ki; Hep böyle mi olacak?

Dedi ki; Sabret 

Dedim ki; O Güneş bir gün bana da doğar mı?

Dedi ki; O Güneş her sabah sana doğuyor..

Dedim ki; Unuttu çoktan 

Dedi ki; Seven yürek unutmaz!

eminegezkin

 
Toplam blog
: 42
: 1010
Kayıt tarihi
: 04.03.15
 
 

Kimi susar, kimi çok konuşur, kimileri de yazar... Yazan olmayı, sevincimi, öfkemi, kavgamı, üzün..