Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

İçimi acıtacak kadar

İçimi acıtacak kadar
 

Gitme Yar


Öylesine bir uktesin ki içimde

Yanımda olmasan da görebiliyorum seni herşeyimde

Cıvıl cıvıl bir kuş gibi ötüyorsun düşlerimde

Sana ben böylesine vuruldum

Gözlerimden akan yaşları görebilmeni,

İçimdeki özlemi bilmeni,

Bir başıma karanlıklara gömüldüğümü,

Bilmeni istemem

Sana bir merhaba diyemiyorum artık

O güzel sözleri duyuramıyorum sana,

Halini hatrını bile soramıyorum

Belki yanlış anlarsın diye

Bir tutam sevgine muhtacım

Keşke bir kerede dinebilse bu acım

Ne kadar uzağım da olursan ol

Bilesin ki dinmez bu aşkım

Seni görmemiş olmayı

Gerçekten sevmemiş olmayı

Gözlerinde kendimi görmemiş olmayı

Güzel sözlerine muhtaç kalmamayı dilerdim

Seni öylesine seviyorum ki

Anlayamayacağın kadar

Seni öylesine özlüyorum ki

İçimi acıtacak kadar

Mehmet Değirmenci, 26 Ekim Pazar 2008

 
Toplam blog
: 5
: 280
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

2006 yılında teknik lisenin Bilgisayar/Yazılım bölümünden mezun oldum. Lise'de staj eğitimi için ulu..