Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

İçmek için her daim bahanesi bulunanlar

Akşam oldu... Vakit likittir

Benim babam da çok içer. Genlerimde var yani benim suçum değil.
Abi param yok evime ekmek alamıyorum içmeyip napıcam?
Allahım bu nasıl bir dert böyle.. en iyisi içip unutayım
ya ne güzel bir haber bu... hadi bunu ıslatalım
Moralim çok bozuk... içip kafaları dağıtalım
Ya walla ben içmiycektim... arkadaşlar ısırar etti
Sınavları atlattık ....içmek lazım
Dönem bitti.. içmek lazım
Okul bitti ....fıçı dikmek lazım :)
Yeni yıla giriyoruz... içelim
Bir yıl daha bitti way anasını.doldur ya bu gun içmiycez ne zaman içicez
(K)Hani içmeyecektin artık?
(E) Sinirimi çok bozdun
Sevgilim terketti ... pekte içesim yok ama...
Abi bu lavuk çekilmez şimdi... içipte gidelim yanına
İçip sarhoş oldu son bardağı içmesin iyice kötü olur diye ben içtim
Bütün bir ramazan içmedim.. artık içmem lazım
Dişim ağrıyorrrr.. rakı geçiriyormuş diolar :P
Uykum yok ..içip sızayım
Ya lavuk sarhoş çok komik oluyo bak taklidini yapiimm... abi getir ordan 70'lik
ya bu şarkıda çok damar boş olmuyo...
Oooo menü de balık var..Rakısız olmaz
İçki nedir abi bi bakayım
bir gün birimiz içmek veya doldurmak için burda olabiriz o yüzden doldur.İçiyoruz
Way kardeşim gelmiş.. aaaa walla bırakmam bunu ıslatalım
Buraya kadar gelmişiz içmemek olmaz
Herkes içti ben içmesem ayıp olur
Kumarda kaybettim.. içelim
Kumarda kazandım...hadi içelim

artık kabul edelim arkadaşlar içkiyi seviyoruz ve her daim içmeye hazırız

 
Toplam blog
: 11
: 652
Kayıt tarihi
: 20.01.08
 
 

Deli dolu yaşamayı severim ama bazen dozunu kaçırırm. Kafama koyduğumu yaparım yapamadığımda düşünür..