Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
 

İçtim, öpülmedim, şikayetçiyim

İçtim, öpülmedim, şikayetçiyim
 

Bazen öyle olaylar oluyor ki yurdum insanı göğsümüzü kabartıyor doğrusu. Bu günlerde Adliyeler önünde bekleşen bazı vatandaşlarımız "Süt içtim dilim yandı amanın aman" şarkısına benzer şekilde bir içecek reklamında içecekten bir yudum alan herkesi öpen bir güzelimizin kendilerini neden öpmediği ile ilgili şikayet dilekçeleri veriyorlar. Bu vatandaşlarımızın tüketici hakları ile ilgili yaptıkları bu yürekli ve gayretli girişimler gözlerimizi yaşartsa da daha önemli konularda da aynı cesaret ve kararlığı görmek istediğimizi belirtmek isterim.

Yani düşünsenize yurdum insanı bir reklam izliyor ve bu reklama o denli kaptırıyor ki kendini hemen koşuyor bir markete içiyor aynı içecekten ve aynı güzelin öpmesi için gözlerini kapatıp bekliyor. Bekle allah bekle...Ne gelen var ne giden, sonra "Kazıklandıııııım" diyerek dilekçeye sarılıyor. Tüketici derneği de mağdurlara hak veriyor. Ortada bir reklamla kandırılmış mağdur bir kitlenin olduğu kabul ediliyor.

Diğer tarafda "Ben sadece bir reklam filminde oynadım, her bu içecekten içene ulaşıp öpemem! " diye feryat eden güzelimiz tam anlamıyla olayı ciddiye alıp yoğun savunmaya geçmiş durumda. Yani güzelimize de hak vermek lazım. Düşünsenize Türkiye' nin 81 vilayetinde içeceği içen öpülmeyi bekliyor, zor iş gerçekten. Aslında ne oluyor biliyor musunuz? Reklam hedefine ulaşıyor. Meşhur bir laftır; "Reklamın iyisi kötüsü olmaz." evet, reklam kendini konuşturabiliyorsa hedefine ulaşmış demektir. Bu arada bir bardak içtim henüz bir şey yok, bir bardak daha içeyim bakalım kimbilir?...Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..