Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Özel Günler
 

İki Bin On

İki Bin On
 

İki bin on için kaç milyon kırmızı don giyilecek bilmiyorum bu gece.

İki bin on yılında kim bilir kaç tane; bidon, Ergenekon, Ariel Şaron, testesteron, moron, örovizyon, hormon ve bilmem ne on tartışması yaşanacak onu da bilemiyorum.

İki bin on söz dizimi; böyle yuvarlacık, sevimli, topaç gibi, tonton duygular akla getiriyor, bilmem ki, son iki bin on günü de bunları düşünebilecek miyiz?

İki kere bin, bir kere on; hepi topu iki bin on işte dostlar...

Sevimli, sevecen, içten, sımsıcacık ve tabi ki sağlık, mutluluk ve huzur dolu koskoca bir yıl diliyorum hepinize.

Hepinizi çok seviyorum.

Ve yılbaşı tebrik kartı olarak geçen sene bugün yazmış olduğum “İzmir'in Kardanadamı” başlıklı yazım ile iki sene önce yine böyle bir yıl sonu günü yazmış olduğum “Sarıgerme Plajında Ayak İzim Kaldı” başlıklı yazılarımı kabul etmenizi rica ediyorum.

Dünyayı güzellik kurtaracak, bir insanı sevmekle başlayacak her şey” sakın ola unutmayın emi...

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..