Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Özel Günler
 

2010 Hayallerimin yılı

2010 Hayallerimin yılı
 

Geçen bir yılın muhasebesini yaptım;

2009 benim için çok farklı bir yıl oldu,

Sevdiklerimden uzaktım artık değilim.

Mesafeler mi bizi sevdiklerimizden koparan?

Elbette değil. Gönüller bir olunca mesafelerin anlamı yok,

Yine de aynı havayı solumak bir başka.

Sevdiklerimle ve bu havayı İstanbul’da solumak bir ayrıcalık.

Geçen sene bugün İzmir’de yeniyıla merhaba demiştim,

O günden bugüne ne çok şey değişti.

Sanki lambadan bir cin çıktı ve bana;

'Dile benden ne dilersen’ dedi.

Sevdiklerimi ve İstanbul’u diledim,

Dileğim gerçek oldu :)

Üzüntülerim de oldu kayıplarım da,

Gerçekleşmeyen belki de hiç gerçekleşmeyecek dileklerim de.

Kim söylemişti şu an hatırlamıyorum;

‘Fatih Sultan Mehmet İstanbul’u önce hayal etti sonra fethetti.’ diyordu.

Bazı şeylerin gerçekleşmesi için önce hayal etmek gerekiyor demek ki.

:) Hayal kurunca da büyük hayaller kurmalı. Sırada bekleyenler olabilir.

Hayallerimiz gerçekleşir mi yoksa bizden bihaber mi olur bilinmez,

Yine de hayal kurmaya devam.

En azından hayallerimizin kimseye bir zararı yok.

En janjanlısından hayallere devam.

Sizler yeni seneye nasıl gireceksiniz bilmiyorum. Ben yeniyıla PTT ve PTB eşliğinde hafif yiyecekler ve drink kuruyemiş cips yüklemesi yaparak gireceğim.

Şimdiden yarının gazete başlıklarını görmek mümkün,

Tacizciler kaplayacak ekranları ve gazetelerin sayfalarını. Bu bile alışkanlık oldu. PES yani!

Özetle; 2009 benim için milat oldu. :)

2010 hayallerimizin yılı olur inşallah.

:) İyi bayramlar… iyi yıllar…

http://www.esmakahraman.com/2010-hayallerimin-yili/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..