Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '09

 
Kategori
Tiyatro
 

İki çarpı iki

İki çarpı iki
 

İki çift, iki ayrı ilişki, sevgi, evlilik ve monotonluk, aşk, macera, kadın ve erkek üzerine ilginç bir oyun.

Oyunun adı: İki çarpı iki..

Oyuncular: Seray Gözler - Adnan Biricik

Yer : Beyoğlu Küçük Sahne

Kendimi 15 matinesine programlayıp Mısır Çarşısından alışveriş yaptıktan sonra aracımı park ettiğim yerden almak için gittiğimde, akıllının biri aracını aracımın önüne park etti, çıkamadım..

Akıllı sürücü, aracına ne bir telefon numarası ne de bir not bırakmadan aracını park etmesine nasıl köpürdüğümü görmeliydiniz..

Böyle akıllı sürücüler, sürücü belgelerini manavdan mı alırlar bilemem ama bildiğim şey 15 matinesine oyuna yetişmekti..

Oyunun başlamasına otuzbeş dakika kaldı...

Yaklaşık on-onbeş dakika aracımı park ettiğim yerden çıkarmaya çalıştım..

Nafile..

Onbeş-onyedi yaşlarında dört genç imdadıma yetiştiler.

Rica ettim, aracı ellerimizle kaldırıp, yola çıkardık..

Teşekkürler çocuklar..

İstiklal Caddesi üzerindeki Küçük Sahne'ye tam 15'e yetişebildim..

İlk gond'da oradaydım..

Biletim yok, seyretmeliyim..

Telaşlı bir şekilde görevlilere Antalya Devlet Tiyatrosunda yardımcı oyunculuk görevi yaptığımı söylediğimde salona aldılar beni..

Görevlilere de teşekkürler..

Küçük Sahne, Uzun yıllar Orta Oyuncular, Ferhan Şensoy'un salonuydu..

Şimdi, Sadri Alışık Kültür Merkezi olarak kullanılmakta ve hafta sonları İstanbul Devlet Tiyatrosu tarafından kiralanmaktadır..

2010 Kültür Başkenti İstanbul'un durumuna bakın, Atatürk Kültür Merkezi muamması nedeniyle Taksimde, daha önce üç salondan tek bir salonu bile kalmadı!

Ne yapın, yapın "İki çarpı iki" oyununu görün..

Tiyatro izlemek, insana doğru karar verme yeteneğini geliştirmesine yardımcı olur..

Beşli izlemeseniz de olur..

Tek başına izlenebilir..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..