Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İki cümleden ortak anlama

İki cümleden ortak anlama
 

" Kelimeler cama benzer, göstermeye yardım etmedikleri vakit görüşe engel olurlar. " J. Joubert

Peki dostluk nedir ?

Dostunun acısını; kulaktan değil, kendi acısı gibi yürekten duymak değil midir?

Sadece, dostluk ile ilgili bir şeyler yazmak istedim. İki kelime veya iki cümle yazabilirdim veya kısa bir tanım.

Ama istedim ki bir değişiklik olsun ve farklı kelimeler veya cümlelerden yola çıkıp, onların anlamlarını özümseyerek, o muhteşem anlamın ışığını görüp ve “dostluk” kelimesine ulaştığımızda ise yüreğimizi ısıtalım istedim.

 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..