Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

İki damla gözyaşına kaşıkçı elması...

İki damla gözyaşına kaşıkçı elması...
 

Çocuklarımdan zorunlu olrak ayrıldığım günlerde idim. Dışarıda hava günlük güneşlik ama bende sağanak gökgürültülü yağmurlu. Radyoda Kayahan inletiyor ortalığı "Bir yemin ettim ki dönemem, seni versinler ellere beni vursunlar. Sana sevdanın yolları bana kurşunlar" Sanırsınız ki ben aşığım ve sevdiğimden ayırdılar. Bu salya sümük ağlamamım sebebi budur. ah ah benim kuzucuklarıma olan özlemim di bu özlem kokan şarkıya ağlayışım. Bakmayın zaman geliyor oyun havasın da bile ağlıyoruz değil mi? Duygusalız vesselam.

Kızkardeşimde o gün gelecek arkadaşları için kek hazırlarken açmış radyoyu son ses, farkında değil benim hüznümüm. Babam farketti ve mutfağa doğru giderek "Sen burada eğlenirken ablan içerde ağlıyor deyip gözlerinden akan iki damla yaşı sildi usulca. Benim için ağlayan biri canım babam...İnsan ağlayan kişiden mutlu olur mu?? oluyormuş.

Bugün hadi kendimi birazcık şımartayım dedim, mesai sonrası sevdiğim bir arkadaşımla akşam yemeği için sözleştik. Akşam yemeklerinde evimde olmak keyif verir bana ama arada bir ben koca bebekde şımarmalı dedim ve çıktık. Telefonumu da sessiz de bırakmışım nasıl oldu ise. Güzel bir yemek sonrası eve dönerken farkettim arandığımı, tam arayacağım telefonum çaldı yeniden. Kelebeğimin eşi idi arayan. İlk sözü; "iyisiniz değil mi "dedi. Hiç olmadığım kadar iyiyim dedim keyifle. Kelebek sultan ağlıyor, sizi çok merak etti de deyince şaşırdım önce. Size veriyorum onu dedi.

- Anne bir daha telefonunu yanından ayırmayacaksın, bak şimdi Ümit abi Aşa teyzemi sana yolladım nereyi arayacağımı şaşırdım. Yine haber çıkmasa geliyorduk oraya dedi burnunu çekerek. Biraz üzüldüm benim için ağlamasına biraz da hoşuma gitti inanın. Merak edilmek, aranmak, özlenmek, hatta bununla ilgili hesap sorulmak, bir daha yapma anne denmek...

Telefonu kapattım, arkadaşıma dönüp; ortalığı birbirine katmış kızım dedim. İçini çekti o da çocuklarından ayrı idi "Keşke beni de merak etseler, hatta fırça atsınlar keyif duyarım" dedi.

Usulca bir kocaman öpücük yolladım benim canım kelebeğime. Kaşıkçı elması bile bu kadar tat vermezdi bana inanın. Hikayeyi bilirsiniz vakti ile birkaç kaşık karşılığı kaşıkçı elması değişilmiş bilmeden. Ben bilerek verirdim valla. Merak edenlerinizin eksik olmaması dileğim sevgilerle.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..