Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

İki kere iki kaç eder?

-Ne var bunda bilemeyecek, tabii ki dört eder. Bu sorunun yanıtı öyle bildiğiniz gibi değil. Bu, soruyu kime sorduğunuza bağlı. Soruyu Kayseri'liye sormuşlar: -Alırken mi, satarken mi? demiş. Bir mühendise sormuşlar: -Dört nokta sıfır eder, demiş. Avukat: - Üç ile beş arası bir şey eder, demiş. Memur: - Dur müdürüme bir sorayım, demiş. Şair de şöyle demiş: Mehtaplı bir gecede Sahilde el ele iki aşık Masada iki çatal iki kaşık Ay batınca dört eder yaklaşık. Sonunda öğretmene sormuşlar: -Dört eder, demiş. Sizin de bir şey söylediğinizi duyar gibi oluyorum. Efendim ?-Ne var bunda bilemeyecek, tabii ki dört eder. Bu sorunun yanıtı öyle bildiğiniz gibi değil. Bu, soruyu kime sorduğunuza bağlı. Soruyu Kayseri'liye sormuşlar: -Alırken mi, satarken mi? demiş. Bir mühendise sormuşlar: -Dört nokta sıfır eder, demiş. Avukat: - Üç ile beş arası bir şey eder, demiş. Memur: - Dur müdürüme bir sorayım, demiş. Şair de şöyle demiş: Mehtaplı bir gecede Sahilde el ele iki aşık Masada iki çatal iki kaşık Ay batınca dört eder yaklaşık. Sonunda öğretmene sormuşlar: -Dört eder, demiş. Sizin de bir şey söylediğinizi duyar gibi oluyorum. Efendim ?
 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..