Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

İki Mahkum

İki Mahkum
 

İki ayrı tende mahkûm edilse de ruhumuz

Hayallerin öpüştüğü yerde buluşuruz

Sen bir başka ülkede Güneş’in gölgesinde

Ben başka bir iklimde Ay'ın terkisinde

Yağmur olur düşeriz aynı toprağın üstüne

Sormadım daha sen kimsin biz kimiz?

Aklımdan geçeni ben peşin söyleyeyim

Yüreğinden kelepçeli iki mahkûmuz biz

Yağmur yağsa damla damla üstümüze

Gül olur açarız renk renk Güneş'i görünce

Köpük köpük Deniz'e at sürmektir hayalimiz

Şimşek ışığında mektup okumak zevkimiz

Sormadım daha sen kimsin biz kimiz?

Aklımdan geçeni ben peşin söyleyeyim,

Yüreğinden kelepçeli iki mahkûmuz biz.

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..