Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

İki yıl oldu, iyi oldu

İki yıl oldu, iyi oldu
 

sn. Mumcu'ya teşekkürlerimle


Yüzbininci tıkımın şerefine yazacaktım yazamadım, hastalandım.

Yüzüncü bloğumun şerefine yazacaktım, yazamadım. Onu Gazze halkına adadım.

İlk önerildiğim yazı için yazacaktım, yazamadım. Utandım.

Güvenilir yazarlığımı kutlamak için yazacaktım, yazamadım. O yazı güvenilir yazar olunca yazılır dediler:)

29.Ocak 2009 MB’ye üyelik yıldönümüm için yazacaktım, yazamadım. Yazmak istediklerimin tümünü benden bir gün önce sevgili Arif Öğütçü yazdı. İyi de yaptı. O uğraştı ben imzaladım.

Arif Abi’min, altına imzamı koyarak hazıra konduğum yazısı: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=157104

Hepiniz iyi ki varsınız...

Berlin'den sevgilerimle yazacaktım, yazmadım! Eee, bu defa, "Sizi seviyorum" yazdım.
Her zaman söylemem ha. Kıymetini bilin:)

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..