Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

İki yüz elli!

İki yüz elli!
 

Şükürler olsun 250 oldu!

Başta Fahriye olmak üzere, editörlere, yorumda bulunan dostlarıma selamlarımı ve muhabbetlerimi sunuyorum!

Bu benim ikinci ikiyüz ellim!

Reankarnasyon gibi oldu! Gittim, bir zaman sonra geri döndüm!

Çok ısrar ettiler! Bana kalsa buraya geri dönmezdim!

“Demokrasi yok burada Abi!”

Bir kere ismi şovenizmi çağrıştırıyor!

“Milliyet!”

Vikipedi’ye baktım ! Haklıyım! Bakın ne diyor?

“ Millete özgü olma durumu veya millî olma durumu. Tabiiyet. Ulusallık!”

Bir de altında yazmışlar!

“Basında güven!”

Eskiden böyle değildi!

Tamam gene aynı isimdeydi ama altında başka bir yazı vardı!

“Halk Gazetesi!”

Bakın arşivlere isterseniz!

Büyük bir değişim var gördüğünüz gibi!!

Beni “Ahali “ gazetesinden aramışlardı!

“Ahmet Abi, gel Abi bizim blog sitemizde yaz! İstediğin gibi yaz! Yıl sonunda yazdıklarını da bir kitapta toplarız! Ünlü olursun Abi!”

“Demokrasiniz nasıl?” Diye sordum!

“Abi bizdeki demokrasi San Marino’da yok!”

“Nerede var?”

“Afganistan nasıl Abi?”

“Ne bileyim? Hikmet Abiye sorarım görürsem!”

“Tam demokrasi var Abi orada! Herkes özgür! Her aşiret bir devlet!”

“Ne güzel işte! Tam aradığım yer!”

Tam söz vermiştim ki kıramadım editörleri döndüm!

Döndüm ama dönmedim!

Hayalimde hep Afganistan var!!

Olmazsa burayı çeviririz!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..