Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

İkinci kadınlık(mış) acıyorum

İkinci kadınlık(mış) acıyorum
 

Geçenlerde bir yazı okudum seri olarak ve açıkçası çok sinirim bozuldu.
KONU: ikinci kadın olmak.. Eminim şuan bu yazı hatırlandı.
İkinci kadın olmak sanki çok iyi bir şeymiş gibi övüne övüne yazmış arkadaşımız , kendisi hiç hatalı değil, zaten sağlıksız bir ilişkisi olan erkekle birlikte.. Nasıl sebebide çok güzel öyle değil mi? Günlerdir yazıları kafamı kurcalıyor . Anlam veremiyorum .

Bu nasıl birşeydir bile bile ladesten farkı var mı bunun! İkinci kadınlığı kabul etmek...Düşünmesi bile iğrenç...

Kadın dediğimiz varlık öyle kutsaldır ki; Kadın anadır , kadın yuvadır. Kadın kadına bunu nasıl yapar.Kendi egolarını tatmin etmek uğruna başkasının kocasını , başkasının bebeğinin babasını koynuna al. Eee sonra , sonrası hiçbirşey olmamış gibi karısının yanına yolcu et onu. Ne büyük bir acı yarabbim . İnsan sevdiğini hiç mi kıskanmaz bunu yapabiliyorsa kıskanmıyor demektir açıkçası sevmiyor demektir deminde söylediğm gibi sırf egolar...
İkinci kadınların yaptıkları tek şey kendilerini kullandırmak başka birşey değil. Bir arkadaşımız bu yazıya yorum yapmıştı : bu seks köleliği diye gerçekten o arkadaşa çok katılıyorum bu sadece ve sadece beden köleliği.
İkinci kadınların seslerini duyar gibiyim: Ama o beni seviyor seviyor ki karısını çocuğunu bırakıp yanıma geliyor ben seviyor öpüyor okşuyor... Adamda doğru adam değil demek ki hem karısını hem de ikinci olanı kullanıyor bir gün onda işine gelmedimi hoşuna gitmedi mi diğer gün ötekinde...

Nasıl olurda bu kadar kör olur insan? Kullanıldığını hiç mi farketmez ama seviyorlar öyle değil mi böyle sevgi de yere batsın aşkta olmaz olsun ...

 
Toplam blog
: 11
: 575
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

1988 Eskişehir doğumluyum. Halen Eskişehir' de yaşıyorum burayı çok ama çok seviyorum. Evliyim kocam..