Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Haber
 

İkinci parti, birinci bölüm (Özet)...

İkinci parti, birinci bölüm (Özet)...
 

"T..... çıkacak, T..... yatacak."


Saat 08.00
Giriş başladı...
İzleyiciler uzman köpeklerce arandı.
Çadır büfeden meşrubat ve çay satışı yapıldı.
Seyyar satıcılar Atatürk rozeti ve çıkartması sattı...
Basın mensuplarını yakınları sanıp el sallayanlar oldu.
Bazı avukatlar gözlemci olarak katıldı...

Kiminde X-Ray cihazı uyarı verdi, ama aranmadı...
Kiminde X-Ray cihazı uyarı verdi, saatini ve yüzüğünü çıkarttı...

Klima yoktu...
"Biz de aynı sorunu yaşıyoruz." dendi......


"Ayda 20 bin TL. kira alıyorum."
"Onu da avukatlarla paylaşıyorum."
"Doktorum."
"Pardon devletten emekliyim."
"Devlet ne zaman çağırsa geliyorum."
"Her seferinde tutuklanıyorum."
"Ne kadar suç varsa işledim."
"Profesyonel suçluyum."...
"20 yaşından beri mahkemelerde yargılanıyorum."...

"Cezaevine girmeden önce de bir gelirim yoktu."
"Avukatım ama fiili olarak yapmıyordum."
"Mesleğimden ihraç edilmiştim."
"Tam mahkeme kararı ile dönmüştüm tutuklandım."...

" İkamet adresiniz?"
"Cezaevi."
"Cezaevi demeyelim."
"O değişecek zaten."...

"... Parti Genel Başkanı’yım ve gazeteciyim."...

"Biraz müsamaha gösterin."
"Burası duruşma salonu müsamaha olmaz."...

"Yayınlanan 13 kitabımdan ayda 4 bin TL kazanıyorum."
"Başka gelirim yok."
"Toplam aylık gelirim 7 bin TL."...

"Gelirim zaman zaman değişiyor."
"15-20 TL’nin altında değil."
"Ayrıca Bağkur emeklisiyim."
"5 bin TL gazeteden, bin TL de emekli maaşım var."...

"Emekli öğretmenim."
"Lojmanın aidatını eşim biliyor."
"Aylık gelirim 2 bin 500 TL."
"Emekli maaşı ve kira geliri ile aylık toplam gelirim 6 bin 500 TL."
"Bin TL kira ödüyorum."...

"Dini içerikli 4 vakfa üye."
"Tutuklamaların yüzde 40’ının altında imzası bulunuyor."

"Hepsini yargılayın."
" Ergenekon’u da yargılayın."
"12 Eylül’ü de."

"Böyle bir talep beklemiyordum."
"Şaşırdım."
"Yurt dışına çıkış yasağım da kaldırıldı."
"Yurt dışına çıktım, geldim."
"Kaçma şüphem olmadığı da ortaya çıktı."

"T..... çıkacak, T..... yatacak.", "Başbakan T....."

"İçeride konuşacağım."

"Çağrı káğıdı müvekkillerimize ulaşmadı."

"Sanık olmaktan korkmuyorum."

"Türk adaletine güveniyorum"
"Hiç kimse önyargılı olmasın."
"Türkiye bir hukuk devletidir."
"Ve öyle kalacaktır."...

"Kim attı bu pet şişeyi?"...
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..