Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '17

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

İkisini de Sevdim... Sanırım Atv bize şaka yapmak istedi

İkisini de Sevdim... Sanırım Atv bize şaka yapmak istedi
 

Günlük dizi tadında desem, günlük dizilere ayıp etmiş olurum. Brezilya dizileri tadında desem, Brezilya dizilerine yazık etmiş olurum. İkisini de Sevdim için ne demeli, nasıl anlatmalı bilmiyorum.


Gerçekten şaka olmalı.

Bu kadar kötüsüne uzun zamandır denk gelmemiştim.

Günlük dizi tadında desem, günlük dizilere ayıp etmiş olurum.

Brezilya dizileri tadında desem, Brezilya dizilerine yazık etmiş olurum.

İkisini de Sevdim için ne demeli, nasıl anlatmalı gerçekten bilmiyorum.

Her yeni diziyi not alarak izlerim.

Dün gece de İkisini de Sevdim için de kağıdı kalemi aldım, oturdum televizyon karşısına.

Ancak bir adet A4 kağıt beş dakikada dolunca pes ettim.

Zira biraz acımasız gibi görünecek ama gerçekten dizide iyi denecek bir tane bile unsur yok.

Senaryo kötü.

Çekimler kötü.

Oyunculuklar kötü.

Mekanlar kötü.

Kostümler kötü.

Makyaj kötü.

Her şey kötü.

Sanki doksanlarda, yok yok hatta seksenlerde çekilmiş ve unutulmuş bir dizi gibi...

Sadece unutulsa iyi, biri yıllar sonra yeni bir şeyler üretmeye üşenmiş de, tozlu raflara şöyle bir bakınıp, İkisini de Sevdim var burada, bunu yapalım, nasılsa bu seyirci bunu da yer demiş gibi.

Hadi Erler Film'in yaptığı işleri az çok biliyoruz.

Tamam, Arka Sokaklar aynı yapım şirketinin işi.

Ama o kültleşmiş bir proje.

Biz beğenelim ya da beğenmeyelim kemikleşmiş bir kitlesi var.

Yani o her türlü gidiyor diye, her işi aynı kalitede yapmanın da bir manası yok.

Hadi yapımcı ben bunu yapacağım dedi diyelim..

Ya Atv?

Yıl olmuş 2017...

Atv Drama Departmanı, yani alınacak dizilere karar veren ekip hangi yüzyılda yaşıyor?

Hadi senaryoyu okuyup anlamadılar,

İyi yönetmen nedir bilmiyorlar,

Hangi oyuncu yeteneklidir haberleri yok,

Yahu yayın bandı önlerine geldiğinde de mi anlamadılar, bu iş çok kötü diye.

Karakter yok.

Neden sonuç ilişkisi yok.

Diyaloglar feci.

Kim kimi niye sevmiş, kim kimden niye nefret etmiş belli değil.

Kötü niye kötü anlayan beri gelsin.

Tüm hizmetliler başka bir dünyadan gelmiş gibi.

Hani sahne sahne yazmaya kalksam günlerce sürer cinsten.

Yıllarca Atv'de iyi diziler izlemişken, insan ister istemez şimdi nereden nereye diyor.

Ve açıkçası bu kadar kötü bir proje için yazıyı bile uzatmaya gerek olmadığını düşünüyorum.

Yazık çok yazık...

Sonuç olarak karne de kötü geldi.

Total'De 2,47 rating ile 22. sırada, AB'de 1,27 rating ile 36. sırada yer aldı.

Televizyon, sinema, yaşam ve sokaktaki hayat üzerine diğer yazılarımı okumak istiyorsanız, http://www.bibaksana.com.tr adresli bloguma uğramayı unutmayın. :)

 
Toplam blog
: 172
: 1971
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

Okur, gezer, izler ve yazar...                 ..