Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '13

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

İklim Adaleti için Pedalla

İklim Adaleti için Pedalla
 

Bu kış verimsiz geçmiş gibi görünüyorsa da işin aslı öyle değil. Kış bitti bahar geldi diyenlere evde palto ile oturup titrediğimi hatırlatmak isterim. Zaten diyeceklerimin çoğunu unuttum bu salak diyalog yüzünden. Güya havalar ısınmışmış insanın kaynı kaynıyormuş. Bizde öyle kaynama falan yok çok şükür.

5 Mayıs'ta 350 için pedallayalım dediydik o kadar uyuşmuşuz ki vazgeçtik. Onun yerine bütün adalı çocukları toplayıp Aya Yorgi'ye çıkmaya karar verdik. Zati teee Bursa'lardan gelip aksiyon isteyen arkadaş boş ver çay çorba içelim dedi. Mantıklı geldi zaten bisiklete binmeyi hala öğrenemediğimden değil yeminle...

Jüliet arkadaşım bugün dedi ki gel saçlarını pembe yapalım ben ona da he dedim yakında başım iyice belaya girecek bu çabuk ikna oluşumdan ya hayırlısı diyelim.

Bu arada büyük haberi sizlerle paylaşmak istedim ben bir tekna yapmaya karar verdim yemek falan yapmamam ama tekne yapma fikrine iyice alıştım hemen araştırdım taraştırdım bir ustayla bilem anlaştım adada yaşamanın keyfine varıp ben tekneyle gezmek tozmak için kolları da sıvadım. 

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..