Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '13

 
Kategori
Siyaset
 

İktidar partisi, "Mart seçimleri sonrasında beni gönderin" diyor seçmenine..

İktidar partisi, "Mart seçimleri sonrasında beni gönderin" diyor seçmenine..
 

Bekar evler konusu söylendi geçti..

Şimdi de karma öğretim meselesi konuşmaya başlandı. Söylenecek geçilecek..

Dersaneler konusu geçilmeyecek.

Geçilmeyecek.

Üniversite sınavları kaldırılma konusunda bir çalışmanın yapıldığını biliyoruz.

Peki sınav sistemi kaldırıldığında dersanelere ihtiyaç duyulacak mı? Hayır..

O halde, haydi dersaneleri devredelim devlete..Devredelim ki zarar etmeyelim. Zira zararın neresinden dönülürse kardır.

Kaşla göz arasında dersane devir meselesi gerçekleşme aşamasında toplumun dikkati başka yöne doğru çekimek isteniyor.

O dikkat noktası neresi?

Kız-Erkek karma öğrenim meselesi..

Hükümet kanadından bir Beyefendi "karma eğitim olmasın" diyor..

Toplumun bir bölümünde hala 'kadın' figürü konusu konuşulmaya başlandığı an itibari ile beyninde seks objesi frekansı devreye giren insanlarla dolu.

Karma eğitim sisteminde ergenlik çağındaki çocuklar kız-erkek arkadaşları arasında nasıl davranmaları gerektiğini öğreniyorlar. Birbirleri ile sevgi ve saygıyı öğreniyorlar. Dolayisi ile eğitim süreleri sonrasında toplum içinde nasıl davranmaları gerektiğini öğreniyorlar.

Karma eğitime son veridiğini bi düşünün hele..

Karma eğitim sistemi olduğu halde 'Kadın' figürü konuşulmaya başlandığında seks objesi frekansları devreye giriyorsa, karma eğitimsiz bir toplumda vallahi frekanslar birbirine karışır..

Toplum sapıtır ulan!

İktidar partisi, "Mart seçimleri sonrasında beni gönderin" diyor.

İdam sehpsasını kendi kendine hazırlayan iktidarı ilk defa görüyorum.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..