Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

İlginç iddia Fenerbahçe Haluk Ulusoy sayesinde tur atladı

İlginç iddia Fenerbahçe Haluk Ulusoy sayesinde tur atladı
 

inanmak,kazanmanın kardeşidir.


Fenerbahçe Sevilla’yı penaltılarla eleyerek tarihinde ilk defa daha doğrusu tarih yazarak Avrupa Şampiyonlar liğinde ilk 8 takım arasına kaldı. Türk futbolu adına çok sevindirici bir olay.Tüm takımlarınmızın Avrupa arenasında başarılı olması gerekir Türk futbolu adına ilerlememiz adına.

Sevilla kenti Endülüs'ün başkenti, deniz kıyısı olmasada Akdeniz den kalma güneşli havası kendine özgü soguk çorbası, turistik tesisileri ile çok güzel bir kent.İnsanları sıcak, başkanlarının dediği gibi ‘Cehennemi gösterin” gibi bir şeyde orda olmadı. Bizim Kadıköy, İnönü, Ali SamiYen'deki hava oralarda yok. Ama alınması gereken en önemli ders ise maç sonrası Sevilla taraftarlarının Fenerbahçe’ yi alkışlamaları bu çok güzel bir olay, bizde de artık yavaş yavaş yerleşmesi gereken bir seyirci davranış türü bence.

Turu penaltı atışlarında kazanan Fenerbahçe’de kaleci Volkan maç içinde iki çok kötü, kötüden öte yenmeyecek talihsiz goller yiyince penaltılarda 3 penaltı kurtararak maça damgasını vurdu. Aşağıda bana gelen bir mailde ilginc bir tespit yapılmış, sizin yorumlarına bırakıyorum..

"Şimdi herkes nasıl olacak o iş diye soracak?

Volkan´ı dinliyorum dönüş ucağında. Diyor ki:

"Önder ve Murat hocalardaydı gözüm. Bana hangi oyuncunun ne tarafa penaltı atacağını sırayla söylediler. Hepsini aklımda tutmaya çalışıyordum. Ve onların dediklerini yapmaya çalıştım"

Bizim penaltıları hangi köşeye atacağımızı Sevilla´nın bilmesine imkan var mı?

Tabi ki yok. Çünkü bizim penaltımız yok!!!! Senelerdir bu böyle..Zavallı Sevilla dersine çalışamamış çünkü elinde döküman yok

Teşekkürler ligimizdeki Fenerbahçe dostları!!!"

E.Çaptuğ.

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..