Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlhan İrem kayboldu !!

İlhan İrem kayboldu !!
 

Gece, insanın ruhu üzerinde garip etkiler yapar. Ansızın duyduğunuz bir ses kimi zaman sizi korkutur, kimi zaman da özlem duygunuzu depreştirir gecenin karanlığında. Genelde korku duygusu daha fazla vardır bünyemizde karanlığı andığımızda. Ben de, nedense özlem ağır bastı. Zaten öteki halin oluşması için bir sebep de yok şu an. Kulağımda ruh halime uygun bir klasik müzik eseri. Aklım nedense İlhan İrem'i ve Bağını düşünüyor. Sebep yok. Belki ruhum klasik müzik, new age ve İlhan İrem üçlemesini kendine göre bağdaştırmış, beni onu anma ve özleme şeklinde hatırlamama neden oldu.

Bu sessizlik beni daha düşünceli yazmaya itiyor. İlhan İrem deyince aklıma hep çocukluğum ve onun bendeki etkisi geliyor. Çocukluğumda, TRT ve özel kanalların çektiği ya da her neyse, programlar için çekilen ve bu günün kliplerinin atası sayılan görüntüleri hatırlıyorum. İçten İçe nefret ederdim İlhan İrem'den. Bazen kırda bayırda çekilen bir klip (öyle diyeceğiz artık.) , bazen de stüdyoda çekilen "şerbetsiz baklava misali" klip.

( Beni daha iyi anlamak için youtube'de "İlhan İrem - Sevgi Sevgiyle Çoğalır" şeklinde aratın.)

Haddiiii. Ya belleğimde öyle kalmış. Fazla üstüme gelmeyin : )) Söz ettiğim yıllar 1988 ile 1993 arası. İnsanın çevresi nasılsa dünyaya öyle bakıyor. Konuyu biraz daha açayım. O yıllarda semtimizde uzun saçlı ve garip giyinen insanlar yoktu. Doğal olarak, çevrenizdeki abilerinizin ve ya büyüklerinizin bu tip insanlara bakışı neyse sizde dünyayı öyle algılıyorsunuz. Hah, işte benim nefretimin kaynağı. Oh ! Bütün suçu onlara attım. Nanananana ! Başkalarının İlhan İrem ve onun gibi olanlar hakkında bana empoze ettiği aşının etkisi çok fazla sürmeden son buldu. Akıl başa gelmiş ve insanları giyimi kuşamıyla değil, müziğiyle değerlendirmem gerektiğinin farkına vardım. O zaman bu kişiliği özel insanın müziği beni etkisi altına almaya başladı. Onu ve müziğini sevmeye başladım. O kadar ki, yıl 2009 olmasına rağmen gecenin bir saati onu özlüyor olacak kadar. Şimdi soruyorum, İlhan İrem kayboldu.Gören var mı?

 
Toplam blog
: 4
: 555
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

Bu ülkede akıl sağlığını korumaya çalışan bir bireyim. Bileşim sektöründe profesyönel olup, bu işten..