Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İLİŞKİLERİMİZ AYNAMIZ

İnsan

Zaman zaman

Geriye dönüp bakmalı

Neydim

Ne oldum diyebilmeli

 

İnsanı

Mutlu eden de

Mutsuz eden de

Geride bıraktıklarıdır işte

 

İnsana geriye baktıran

İlişkilerindeki

Tutarlılıktır

Ya da

Tutarsızlıktır

 

Tutarlı ilişki

Samimiyet çerçevesinde

Gevşemez güven yaratır

Bu da

İnsanı insanla birlikte yol aldırır

Ortak girişimlere götürür insanı

 

Ortak girişimler

Sadece girişimcileri değil

Birçok insanı da mutlu eder

Çünkü

O girişimlerde açılacak iş yerlerinde

Birçok insan çalışır

 

Yani

Bir insanın yaşamına katkı yapar insa

Bir insanın yaşamına katlı yapmak

Birçok insanın yaşamına yansır

En azından

O kimseler alışveriş yaparlar

Alışveriş yapanlar da

Tüketime katkıyaparlar

Onlar da

İş yerlerinin yaşamına yardımcı olurlar

 

Oralarda çalışanlar da

İşli kayıtlı olarak yaşarlar

Bu böyle sürer gider

Üretim tüketim çalışır 

Bu çalışma da ülkeyi ekonomik olarak

Ayakta tutar

Ve canlarım

Ülken ekonomisi üreten ekonomi olur

İstenilen de budur bu

 

Demem odur ki

İnsanı daha iyiye götürecek olan

Daha doğrusu

Bugünlerin karanlığından

Aydınlığa çıkaracak olan

Güzel

Anlamlı ilişkilerdir

 

Yani

Doğru sözlüğüğün

Karşılıksız iyilik yapmanın

Barış içinde olmanın

Ve asla

Barışın bozulmasına fırsat vermemenin

Egemenliğinde yaşamaktır

 

Güzel ilişkilerde buluşalım canlarım

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..