Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
İnternet
 

İlkadım Kaymakamı Ahmet Narinoğlu, internet Kafe Denetleme Komisyonu ile birlikte denetim yaptı.

İlkadım Kaymakamı Ahmet Narinoğlu, internet Kafe Denetleme Komisyonu ile birlikte denetim yaptı.
 

İlkadım ilçesi sınırları içerisinde faaliyet gösteren internet kafelerle ilgili çalışma başlatan NARİNOĞLU, kafelerin son durumlarının yerinde tespiti, ruhsat, sağlık, internet toplu kullanıcı sağlayıcıları yönetmeliğinin 5.9. maddelerine göre, denetimini gerçekleştirdi. Denetime, Komisyon Başkanı Mustafa KARABİBER, Üye Komiser Ahmet KURT, Üye Erkan BAYRAKTAR ve Üye Mustafa ERERS katıldılar.

Kaymakam NARİNOĞLU, İlçe genelinde oluşturulan 3 komisyonla internet kafelerin denetimlerinin devam ettiği, denetim sonuçlarına göre internet kafelerin  amacına uygun bilgi ve teknolojilerini okur yazarlığı artırılan, faydalı yerler haline gelmesi için gerekli çalışmaların yapılacağını beyan etti.

 

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..