Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '17

 
Kategori
Deneme
 

İlkler...

İlkler...
 

İlkler unutulmazmış, insanlar için önemi de  büyükmüş. Şayet ben de katılıyorum buna, ilk kurulan hayaller, ilk aşklar, ilk okullar, ilk deneyimler böyle sıralanıp uzayıp gider. Benim ise ilk blog yazım. Başlarda kararsız olsamda kaybedicek birşey yok aksine bu alanda ilk deneyim dedim ve oturdum bilgisayar başına. Uzun uzun ekrana baktıktan sonra kelimeler yazılmak için can attı. Yazımın ilk başında yazdığım gibi ilkler önemlidir. Örnekler çok ilkler fazla ve ben bu ilk yazımı dağfıtmak, çorba etmek istemem. Devam etmek ve etmemek arasında çok gidip gelsemde sulandırmamayı tercih edip yazılmaya can atan kelimelerimi bir sonraki yazılarıma saklamayı düşünüyorum. Şuan Yüzyüzeyken Konuşuruz'dan Yorgunum ve Ağrılar çalarken sürekli belirttiğim gibi ilk denememi noktalıyorum. Yazılarımın devamı dileğiyle diyelim o vakit..

 
Toplam blog
: 3
: 422
Kayıt tarihi
: 15.03.17
 
 

Plato myo medya ve iletişim öğrencisi, 4 oğlan kedi annesi ve Beşiktaş'a adanmış hayatı olan bir ..