Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Eğitim
 

İlkokul Öğrencilerine yönelik Tv ve İnternet

İlkokul Öğrencilerine yönelik Tv ve İnternet
 

İnterneti  bir bütün  olarak  görmemek gerekiyor. İnternetin yaş, eğitim düzeyi gibi sablonlara ayrılması gerekir.

Her  Vatandaş her siteye girebilmelidir. Ancak ,girdiği sitenin eğitim ve yaş düzeyini belirleyen şablon olmalıdır. Çünkü, Üniversite mezunu bir kişi internette "eğitim " sitesini aradığını düşünelim. Önümüze gelecek siteler en çok tıklanan siteler olacaktır. Yani, sizin eğitiminizden düşükse beğenmeyeceksiniz, eğitiminizden fazla ise anlamayacaksınız.

İnternettte eğitim düzeyini seçme hakkımız kendimizide tanıma şansı verecek bize. Çünkü, anlamadığınız zaman eksiklerinizi örteceksiniz.

Okullarda şiddetin artması ve zorbalığın artması herkes herşeyi biliyor. Bu şımarıklık oluşturuyor ve bilmek güzel birşey. Acaba yaşımızın ve eğitimimizin istediklerinimi biliyoruz.

Bazı bilgiler basıt gelebilir, bazı bilgiler zor. Önce kapasitemizin istediği bilgileri bilmek zorundayız. Bilmediklerimizi bilmediğimiz için şımarıklık ve zorbalık şiddet oluşturuyor.

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..