Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

İlle de Beşiktaş...

İlle de Beşiktaş...
 

illeede beşitaş diyorum..


Özellikle seçsem bu kadar olmaz heralde ailem ve en yakın dostlarım hep fenerbahçeli:))

Kendim beşiktaşlıyım kendi maçlarımızdan çok çoğunluğa uymak için fenerin maçlarına gitmek zorunda kalıyorum böyle şanssızlık olmaz. Bari aramızda bir kaç tane de galataaraylı filan olsaydıda karma bi durum oluşsaydı ama yok!!

Fenerliler hemen havaya girmesin taraftarımız çok diye:)) Tamam bizden fazla oldukları aşikar ama hepsi niye benim etrafımda onu anlamış değilim??

Pazar günü oynanan derbidede bütün fenerli arkadaşlarıma iddialı mesajlarla gözdağı verdim neticede sivas puan kaybetmişti ve artık kazanma zamanıydı ama olmadı..

Guiza sağolsun ligde 7 gol attı iki tanesi bize ve o goller olmasa biz arayı açmıştık sanırım. Neyseki maç bitti sevindirici kısmı ise fair playin hiçbir şekilde bozulmamasıydı iki tarafta futbol oynamak istedi ve öylede oldu demek ki istenince oluyomuş...

Maç bitti. O dakikadan sonrada olanlar oldu zaten ve çevremdeki dost bildiklerim:)) En alaycı mesajarıyla bana geri döndüler, tabiki bende yenilmemizin türlü bahanelerini sıralamayla uğraştım:))

Umarım hakeden kazanır ve şampiyon olur ama şı eş dost işinede bi çözüm bulmalı:) Sevgilerimlee
 
Toplam blog
: 18
: 550
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

1980 doğumluyum. 2002' de Kocaeli Üni. denizcilik dölümünden mezun oldum ancak şimdi havacılık sektö..