Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

İllegal

İllegal
 

Duygusallığım soğandan...
Ne alaka...
Yağmur yağmış,
Kasvete bürünmüş yer gök...
Melül mahzun,

Saksıdaki menekşe...
Bana ne ki,
''Elif dedim be dedim,
Yar ben sana ne dedim.''
Boşu boşuna,
Yaracaklar göğsümü.
Yok orada,
Çıkaracakları bir kalp...
Astım onu,
Hıdrellezdi.
Gül dalında kurudu.

Şimdi soluk...
Şimdi nefes...
İllegal...
Karmış karıştırmış salçasını yemeğin.
Biraz biber...
Biraz kekik...
Çokça zar...
Ayıkla şimdi şekeri tuzu.
Yatır sahanda yumurtayı kuluçkaya.

Gör bakalım...
Bak bakalım...
Ne çıkar...

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..