Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '13

 
Kategori
Mizah
 

İlluminatti'den tutun öküz paçasından çıkın.

İlluminatti'den tutun öküz paçasından çıkın.
 

Kendim çizgiyi buldum, çizdim.


Hafiften rüzgarı bulmuşum sağ yanımdan esiyor, yoğurtta yemişim ki tatlı bir ağırlık çökmüş, göz kapaklarım kapanmak üzereyken; Muhittin' in tok sesi ile sandalye de toparlanmak zorunda kaldım.

- Abi ne bu miskinlik?

- Sabah erken kalkıyorum.

- Bırak uykuyu abi sana öyle bir konu buldum ki ülkede değil yurt dışında bile okunacak.

Muhittin aslında sevilmeyecek biri değil gibi geldi bir an.

- Neymiş o konu?

- Abi yazının başlığı şu; " İlluminati Terim Olur mu?"

-Ne saçmalıyorsun Muhittin?

- Abi sizin bu blog da en çok ne okunuyor?

- Diziler, ünlülerin yaptıkları (magazin), gaipten haberler, gizli örgütler, üç büyük denen takımların yaptıkları.

- Tamam işte başlık benim dediğim olursa, en çok senin blog yazın okunacak.

- Zor bela bir maden suyu ısmarlayarak uzaklaştırdım.

Muhittin değişmemiş gibi geliyordu artık. Belediyenin bahçesindeki çınar ağacının altına iyice sokuldum. Yanda duran boş sandalyeyi aldım koltuğumun altına destek yaparak şekerlememe geri dönecektim ki iki adım ötede dedikodu masasında konu bendim.

Ben de geçtim klavyenin başına başlığı attım." İlluminati Terin' e Emanet Edilirse; Kurtar Vadisi Sahaya Cim-bam Bölümünde İnerek Turşulu Öküz Paça Çorba İçecek ve Kıyametin Kopacağı Açıklanacakmış. "

Karikatüristlerin emeğini çalmayayım dedim kendim çizdim.

İlluminati gizli olduğundan, gizli kalması için konuşmayacak kendini belli etmeyecek.

Terin de bir bacak eksik siz bulup yerine koyun.

Kurtar Vadisinde bir harf eksik reklam olmasın.

Turşulu öküz paça çorba tarifim yakında çıkacak. Çorbayı yapmayı bilen aşçı arıyorum.

Gelecekte ne olacağını yalnız ama yalnız yaratan Rabbim bildiğinden kıyamet sözü yapılan tezahüratı temsil etmekte. Bunu da yazının dikkat çekecek bölümü olarak kabul ediverin. Sağlıcakla kalın.

 

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..