Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

İmkansız

İmkansız
 

Ne kadar buruk bir ifade. Hayatta kimsenin duymak istemediği türden. Ama hayat öyle garip, öyle anlaşılmaz ki istesek de istemesek de imkânsızla karşılaşıyoruz. İmkânsız işte, ona yapılabilecek birşey yok

Çok enteresandır bazen imkansız dediğimiz şeyler aslında imkânsız olmayan sadece bizim içim imkânsız olan basit alelâde istekler...

İmkânsızla karşılaşınca ne yapıyoruz?

Kaçıyoruz, kalıp savaşmak zor geliyor.

Korkularımız var, en büyük korkumuz yenilme korkusu, kaybetme korkusu.

Sanki korkunca yenilmeyeceğiz, kaybetmeyeceğiz

Şu an dinlediğim şarkıda ki gibi, ' alıp başımı giderim, efeler gibi hey '

Şuna kısaca, ' Kaçıyorum ' desene

Bazen de kaçmak en iyisi aslında

Bir şeyleri düzeltmese de en azından daha fazla çıkmaza girmesini engeller.

Sanırım içimizde ki savaşçı ruhla ilgili

Ben kaçmaktan yanayım

Durumu değiştiremiyorsan kaçacaksın arkadaş.

İmkânsızla savaşmak için silahın olmalı.

Bazen silahın olsa bile savaşmak istemiyor insan.

Korkaklık var elbette ama tek sebep korkaklık değil galiba.

Kalıp savaşmak için savaşmaya değecek şeyler olması lazım.

Ne gibi şeyler diye bakmayın bende bilmiyorum, öğrenince size de söylerim.

Biraz kolaycılık da var, ben zoru severim durumları herkese göre değil.

Zoru severim durumu artık bana çok da mantıklı gelmiyor, hatta zaman zaman riyakârlık gibi geliyor.

Zoru sevmek için hep savaş halinde olmak lazım.

Sürekli savaş durumunda olmak da sinir stres yapar insanda.

Savaşların en aptal tarafı da kazananın olmaması

Ortada bir savaş varsa bence her iki taraf da kaybediyor.

Bazen de ne kadar dikkat edersek edelim ne kadar kaçarsak kaçalım, kendimizi inanılmaz bir şekilde aptalca bir savaşın içinde buluyoruz.

Büyüklerin söylediği gibi, ' bela geliyorum demez ' gelip sizi bulabilir

Bu durumda kalıp savaşmalı mı, yoksa bela bana bulaşmasın diye uzaklaşmalı mı?

Bence kenardan kenardan uzaklaşmalı

Şu bir gerçek ki her kavgasını verdiğimiz şey bu kavgaya değmez

Çoğu zaman hırs yaptığımız için savaşıyoruz.

Kaybedince yenik ve ezik oluyoruz, kazanınca da taçlandırılmıyoruz.

Boşuna zaman kaybı, boşuna enerji kaybı, boşa sinir stres.

Kısaca aptallık

İsteyen kalıp savaşsın, bu savaş işi bana göre değil.

Ortada bir savaş varsa gözleriniz beni aramasın çünkü orada olmayacağım.

Bilin ki firardayım, kalıp hiç kendimi yoramam, gönlümü yoramam.

Savaşmadan barış içinde güzel dostluklar, arkadaşlıklar varsa beni orada görebilirsiniz.

Yok, ille de savaşmak gerek diyorsanız ben kaçtım.

Size kolay gelsin

...

Nostaji Serisi' nden

http://www.esmakahraman.com/imkansiz/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..