Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '14

 
Kategori
Kitap
 

İmza: Ben Lansmanı'nda selfie

İmza: Ben Lansmanı'nda selfie
 

154 KADIN BİR KİTAPTA BULUŞTU “İMZA: BEN”

Kitabın tanım toptantısı kadın yazarların yoğun katılımı ile İstanbul Galata Salt’da gerçekleşti.

“İmza: Ben” kitabının telif geliri, görmeyenlerin dünyasında da minik de olsa bir ışık yakabilmek hedefiyle, bu yıl 10. Yılını kutlayan Türkiye Görme Özürlüler Kitaplığı’na (TÜRGÖK) bağışlanıyor. Kitabın ayrıca sesli kitap versiyonu da görme engelliler için TÜRGÖK tarafından oluşturuldu. Banu Özkan Tozluyurt ve Esra Aylin Akalın tarafından yayına hazırlanan kitabın önsözü Prof. Dr. Yankı Yazgan tarafından yazıldı.

Canan Tan, Cemre Birand, Çiçek Dilligil, Derya Baykal, Ece Vahapoğlu, Esra Harmanda, Nazlıcan Özkan, Sevinç Erbulak, Şafak Pavey gibi tanınmış isimlerin yanısıra, blogger yazarların da yer aldığı 154 kadının geçmişleriyle, gelecekleriyle, kendileriyle, sevdikleriyle, sevmedikleriyle hesaplaştıkları mektupların  bir araya gelmesiyle oluşan kitabın lansmanında, Psikolog Doğan Cüceloğlu, Yankı Yazgan, Hürriyet Gazetesi yazarı Yonca Tokbaş, Cemre Birand, İlkim Karaca, çok takip edilen bloggerlerden lalenin bahçesi Lale Celepoğlu, Fatma Erdem namı diğer Mavianne, Ece’nin Balkonu Ece Seçkin, çayım taze Hafize Şentürk Süalp, Kızçocukları Nurdan Toper ve Armağan Portakal gibi çok sayıda tanınmış sima da bulunuyordu.

Babalara yazılan mektuplardan oluşan “İmza: Kızın” la başlayan serüven, geçen sene bu zamanlar kocalara, eski eşlere, hayali prenslere yazılan mektuplardan oluşan “İmza: Karın” ile devam etmişti. Seri, kadınların “imza ben” diyerek imzaladıkları ve “son bir söz” söylemek istedikleri kişilere yazdıkları mektuplarla sona eriyor. 154 kadın, noktayı imza: ben diye imzalayarak koyuyorlar. Kime, ne diyecekleri varsa onu diyerek. İmza : Ben’de sevgi bulacaksınız. İmza : Ben’de öfke bulacaksınız. İmza: Ben’de şükür, azim, korku bulacaksınız. İmza: Ben’de hayatın ta kendisini bulacaksınız.

Yaşama bir kez daha kadın gözünden bakmak, yüreğinden geçenleri anlamak isterseniz “İmza: Ben” size eşsiz bir fırsat sunuyor.

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..