Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnadına dostluk...

İnadına dostluk...
 

Onlar tanıştıklarından beri dostlar...


Konuk olduğumuz şu yeryüzünde yaşanan sayısız çirkinliklere rağmen bizleri yaşama bağlayan güzellikler de var.

Örneğin (herşeye rağmen) yaşamak, nefes almak, aileniz ve diğer sevdiklerinizle birlikte olmak, işlediğimiz bu kadar cinayete rağmen bize hâlâ ısrarla ve inatla güzelliklerini sunmaya devam eden tabiat ve elbette ki hayvanlarımız...

Beni hayata bağlayan unsurları sıralamam gerekirse;

Ailem, sevdiklerim, kedim ve köpeğim.

Kedimin adı Siyami, köpeğimin adı ise Cesur. Siyami iki yaşında, Cesur ise sekiz aylık labrador cinsi sevimli bir köpek.

Cesur bana iki aylıkken geldi ve beni bir kez daha hayata bağladı. Onu çok ama çok seviyorum. Görseniz sizinde seveceğinize inanıyorum. Siyami ile inanılmaz bir dostluk içinde yaşıyorlar. Sanki yeryüzünde yaşanan sevgisizliklere, düşmanlıklara, bencilliklere, cinayetlere âdeta mesaj veriyorlar. Sanki ders veriyorlar.

O iki sevimli yaratığı yani bir kedi ile köpeği bu şekilde görünce çok mutlu oluyorum.

Zaten yaşantımız bu tür güzel olaylar da olmasa çekilir gibi değil.

Selam ve sevgilerimle...

Fisun KUŞCU

 
Toplam blog
: 14
: 1269
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. Yurduma Atatürk sevdalısı iki çocuk yetiştirmenin gururunu yaşıyorum. Haks..