Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

İnadına

İnadına
 

gülümsemek!


İNADINA...
Bu cümleyi eminim çok söyleyen vardır.
Hatta söylemekle kalmayıp inadına yaşayanlar da vardır.Eminim...
Bu mücadelenin gücüdür, sabrın sonucudur.
Her yıkılışa rağmen ayakta kalmanın gücüdür.
Ve her şeyden önce umudun yaşama sevincinin gücüdür.
İnadına yaşayacağım seni hayat.
Karşıma daha ne çıkaracaksın bilmiyorum.
Ama sana inat yaşayacağım işte.
Hem de inatla,
İyi niyet ile,
Sevgi ile,
Umut ile...
Ve hiç geriye bakmadan, yılmadan...
Pes etmeyeceğim...
Yalansız, riyasız gerçek sevgiyi bulacağım elbet.
Bitecek bu günler ve ben yine güçleneceğim...
Her sevdanın sonunda canımı yaksa da vefasız sevgili,
Seveceğim yine de inatla.
Biliyorum, yanlış bende değil.
Ben sevgili seçerek en güzel duyguyu yaşıyorum gönlümce.
Ve yaşatıyorum elimden geldiğince.
Bunu hak etmiyorsa sevdiğim.
Bunu taşıyamıyorsa hakkıyla.
Gitmekte özgürdür...
Giden kaybedendir aslında...
Ben inatla yine seveceğim...
Pamuklara saracağım yine kalbimi.
Kırıklarını onaracağım.
Onu hak edecek birini bekleyeceğim sabırla.
Vee inatla inadına seveceğim yine...
Yooo...
Uğraşmayın boşuna.
Sokamazsınız içime nefret duygularını.
Kötü düşünmemi istemeyin benden.
İçimdeki çocuğu yaşatmak için çok uğraştım ben...
İyi niyetimi korumak uğruna çok bedeller ödedim.
Menfaat, Çıkar, Kin, Nefret...
Vee inatla inadına seveceğim yine,
Sağlığım, Neşem, Gülen yüzüm, Dostlarım...
İnadına yaşayacağım bu zenginliklerle...
Her gün tazelenirim ben,
Demlenirim her acının sonunda.
Ve yine dopdolu yüreğimle...
Yine bol kepçe...
Tükenmeyeceğim işte... Tüketemeyeceksiniz.
Gönül bağımda sevgi,
Dost sohbetlerimde neşe.
Her daim artacak gün geçtikçe...
İNADINA YAŞAMAK BU...
İNADINA YAŞIYORUM İŞTE...
SAYGILARIMLA…

 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..