Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

İnatlaşma Tarzındaki Vaatlerin Gerçekleşme İhtimali Daha Fazla; Çünkü Siyasi Rekabet Var

İnatlaşma Tarzındaki Vaatlerin Gerçekleşme İhtimali Daha Fazla; Çünkü Siyasi Rekabet Var
 

Erdoğan kazanırsa “kıraathane” banko… İnat yapacak çünkü meydanlarda eleştirildi…

Bekledim hayırlı bir iş için birbirlerine girsinler vatandaş da sebeplensin diye lakin görüyorum ki çoğu Sayın Bahçeli’nin püskeviti gibi.

Ben bunu yapacağım sen ne yapacaksın… Yaparsa Ak Parti yapar…

Bu tarzda dillendirilen vaatlerin gerçekleşmesi konusunda ben, “Sen yapamazsın biz yaparız” diyen tarafı daha inanılır buluyorum; çünkü sadece kendi yapacağını değil karşısındakinin yapamayacağını da söylüyor.

İktidara gelindiğinde bu üslup belirleyici oluyor; çünkü kendilerini hala meydanlarda sanıyorlar.

Öteki, şunu yapacağım, bunu yapacağım… İçinde hırs yok, inat yok, bak sen yapamadın ben yapıyorum yok… Yaparsa yapacak!

Ya da işte bugüne kadar ne yaptın ki…

Bu dediğimiz, ülkeye hizmet aşkı falan değil, kişilik… Tarihte krallar “ben yaparım” diyerek kral olmuşlardır.

Bir de muhalefette “dünya lideri” ayakları yok ya, aslında keşke olsa, böyle işler biraz inat işi!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..