Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
Felsefe
 

İncik boncuk! Kimi aramıyorum?

İncik boncuk! Kimi aramıyorum?
 

Bir mektepte talebe olsam, kaytarmayı sevsem, öğretmenleri çileden çıkarsam; kimsenin aklına beni adam edecek o korkunç ceza gelmez!

Ben hâlâ okula gidiyorum, ne çare ki bilmediklerim, bilemediklerim çoğalıyor! Reklâm olmasın ama adı hayat! Hani şu kolay kolay mezun olunamayan, özel çok pahalı ve bedava bölümü de olan!

Esasında sahte diplomayı elde etmek kolay! Her köşe başında satılır!

Oldukça da ucuz! İri mühürlü! Notları: Bireyin kendi belirleyebildiği!

İşe yarıyor mu? Duruma göre; uzun ya da kısa vadeli evet!

Kişinin yeteneğine bağlı! Güme gitmiş, foyası ortaya çıkmış olanların yerine yeni bir nüsha satın almak tabiî ki mümkün!

Yan etkili belgelerin, kullanıcıya zararı yok sayılır!

Çünkü, yüzüne düşeni yağmur damlaları olarak görür! Bu ölümlü dünyada, dolanıp duracağına, dolandırmayı; atkı gibi kullanır, dolayıverir boynuna!

Zeytin yağ misali duru suyun üstünde hare hare oluverir!

Doğrusunu söylemek gerekirse hani çok da yakışır!

Köşe başından diploma almayı şanına yediremeyen okula gitmeyi tercih edenin hâli ne olur? Dokuz köyden kovulur! Şaşar ağlar haline, bavulunu kapar, kapağı başka köye atar! Atkılıdan kurtuldum derken, katmerlisine çatar!

Balığın baştan koktuğunu bir kabullense, kaçgöç devri sona erecektir!

İnsaniyet, hakkaniyet virüslerine yakalanmış bu kulların tedavisi yok mudur?

Zaten tedavi olmakta istemezler!

Öyle ise cezalandırılmayı hak ederler! Taşlanırlar haşlanırlar! Hemen olmasa da kökleri yavaş yavaş kurur!

Hayat okulunda çifte dikiş yapa yapa mezuniyeti uçuruma düşenler arasında yer alan bir talebe olarak, cezamı belirleme hakkımı kullanmak isterim!

Sözlükte kelime aramak olsun cezam, ömür boyu! Bana o kadar ağır geliyor anlatamam! Alfabede harf sırasını bir türlü tutamıyorum aklımda! “A” dan sonra çetrefillinin “Ç” si çıkıyor karşıma! Bu işin encamı neye varacak? Sormayın bana! Beşer beni şaşı etti!

Encek arar iken her yerde! İncik boncuk çıkar oldu karşıma!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..