Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?

Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?
 

Onu böyle hayal ediyorum! Haklısınız o çok daha güzel!


Kendisini hiç görmedim!

Kadın olmanın en güzel en verimli, olgun bir döneminde!

Kanımca, etliye sütlüye karışmaz! Lâkin fanatik!

Kurt; ne kurdu? İşte bunu bulup çıkarmak sizlerin görevi!

Karmaşada gaza gelmez, ama gözünden de bir şey kaçmaz!

Kağnılara kalbini kaptırmış!

Kuçu kuçulara, kuşlara kedilere!

Kızları var! Bildiğim kadarıyla onlara çeyiz hazırlar!

Kültür sanat demiş; kategorisine!

Kasım ayının birini seçmiş, kutlamak için!

Kırmaz! İspatladı! Tık tık atanları! Mideye indirmez!

Kalp, böbrek, ciğer, kısaca sakatatları!

Kafanız mı karıştı?

Karışmasın onu bulmak zor değil! Yollara bir göz atın!

Kaf dağında oturmuyor! Söylemeyi unuttum!

Kolay oldu değil mi onu bulmak!

Kazanabilmek güvenini dostluğunu;

Kayıtsız şartsız! Söz veremem! Denemeli! Belki bir sabah!

Karlı dağda kurdun melek olmasını beklemeniz gerekmez!

Karşınızda duruyor! Bir tık uzaklıkta!

Kimi arıyorum? Sevgili dostlar!

Karnı acıktı ruhumun; terk edenler için yastayım! Gitme!

Kal bu şehirde, genç güzel gül!

Kervanın arkasından koşamıyorum! Gönül yorgunuyum!

Not: En son dörtlük bir şaşırtmaca aman dikkat edin! Çocuklar oyun oynarlar! Büyürler gelişirler! Bizler kocaman olduk diye vazgeçmek olur mu? Meraktayım, kimler bulabilecek bakalım, benim kimi aradığımı! Hadi ama! Bu arada nasıl buldunuz bulmaca oyunumu? Çocukça! Öyle mi? Çok şükür! Teşekkürler!

Gurbet eller. “Kimi Arıyorum? Biliyor musunuz?” İsterseniz, isterim devamı gelebilir!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..