Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

İnönü Stadı'nda Fenerbahçe-Galatasaray maçı önermiştim

İnönü Stadı'nda Fenerbahçe-Galatasaray maçı önermiştim
 

17 Ocak 2009 günü Milliyet Blog'da yazdığım yazıda, İnönü Stadı'nda Fenerbahçe ve Galatasaray takımlarının maç yapmalarını önermiştim (1). Fenerbahçe ve Galatasaray’ın ilk maçlarını yapışlarının 100. Yılı olan 17 Ocak 2009 tarihinde bir maç organize edilmemesini eleştirdiğim yazıda İnönü stadını şöyle gündeme getirmiştim:

“İnönü stadında oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray 100. yıl maçında Beşiktaşlı, Fenerbahçeli ve Galatasaraylı seyirciler karışık bir şekilde oturmalıydı. Yaşayan tüm futbolcular şeref tribününde olmalıydı, reklam panolarının yerinde ise artık aralarında olmayan eski oyuncuların büyük boy fotoğrafları sergilenmeliydi. Böyle bir organizasyonu akıl edemeyen Futbol Federasyonu, Galatasaray ve Fenerbahçe Fair-Play adına büyük bir fırsatı kaçırmışlardır. 100. yıl bugündür ve yarın yüzüncü yıl olmayacaktır.”

Bugün bir haber okudum. 19 Mayıs’ta Fenerbahçe ve Galatasaray İnönü stadında dostluk maçı yapacaklarmış (2): “Ali Sami Yen'deki "utanç gecesi"ni unutturmak isteyen Galatasaray ile Fenerbahçe, 19 Mayıs'ta dostluk maçı oynayacak. Mekan ise İnönü...”

Keşke 17 Ocak’taki maç yapılsaydı da, o utanç maçı yaşanmasaydı.

Bu dostluk maçı çok önemli bir adımdır. Şimdi önemli bir adım daha atılmalıdır ve 19 Mayıs günü yapılacak maçta seyirciler karışık oturmalıdır. Hatta bir adım daha atılmalıdır ve Beşiktaşlı futbolcular ve seyirciler de bu maça gelmelidir. 3 takımın taraftar örgütleri tribünlerde kolkola oturmalıdır. Sarı, kırmızı, lacivert, siyah ve beyaz renkler stadı süslemelidir.

Fenerbahçeli baba, Galatasaraylı anne, Fenerbahçeli kızı, Galatasaraylı oğlu ve Beşiktaşlı yeğeni yanyana maçı izlemelidir.

(1) Fenerbahçe ve Galatasaray 17 Ocak 2009’da özel bir maç yapmalıydı (17-1-2009) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=156565
(2) G.Saray ve F.Bahçe dostluk maçı yapacak (10-5-2009, Milliyet): http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&KategoriID=14&ArticleID=1092996&Date=10.05.2009

Ankara, 10 Mayıs 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..