Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

05 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İnsan sıfatıyla yaşamak !

İnsan sıfatıyla yaşamak !
 

İnsan sıfatıyla yaşamak!!! İnsan kelimesinin sözlük anlamı nedir? İki eli olan, iki ayak üzerinde dolaşan, sözle anlaşan, akıl ve düşünme yeteneği olan, en gelişmiş canlı!!! (Türk dil kurumu sözlüğü) ...

Biz bunlara duyguyu da eklesek olabilir sanırım.. Haber programlarını izledikçe insanlığımdan utanmaya başladım.. Verecek örnek çok.. Deşifre programını birçoğunuz izlemişsinizdir.. Ruh ve sinir hastalıkları hastahanesin de yaşananlar!!! Utanç verici çarpıcı, düşündürücü.. Biz neredeyiz burası hangi ülke, kim bunlar.. "Schindlerin listesi " filminden bir sahne izler gibi hissettim kendimi.. Boğazım düğümlendi, sustum.. Haykıracak kimseyi bulamadım.. Tv karşısında donan yüzlerce insandan biri olabildim ben de sadece... Adı üzerinde "hasta " olan bu insanların yaşadıkalrı trajediyi izlemek düştü bize.. Sonra bu gece hatta şu anda devam eden "haber özel" de kanser hastalarına yapılan aldatmacıyı izledim.. Yine dondum.. Yine utandım.. Kanser ot seti 600 YTL !!!!!... Alıyorsun hastalığı yeniyorsun..

Bahsettiğimiz hastalık tıbbın yıllardır üzerinde çalışmalar yaptığı KANSER!! Ve bu insanlar (insan demekten utanaraktan özür dilerim) 600 YTL gibi bir rakkamla iyileşme sağlanıyor (muş).. Sözde şifacı bunu böyle iddia ediyor.. Ve binlerce belki de milyonlarca hasta ve hasta yakını büyük heyecanla dinliyor ve uygulamaya çalışıyor bu çağdışı yöntemi.. Bugün yakın bir arkadaşımın kanser olduğunu öğrendim.. Ve eminim ki onların evinde de şu anda bu haber izleniyor!! .. Düşünebiliyormusunuz ruh halini.. Küçük umut ışığı yakalayabilmek için ne çareye başvuracağını bilemiyor insan bu durumda.. Yazmak istemiyordum bu konuda.. Ama dayanamadım..

Lütfen dur diyelim.. DURUN!!! Bu zayıf noktalarımızdan yaralamayın bari bizi.. İsterseniz şu İNSAN kelimesinin sözlük anlamını okuyun bir kere hiç olmazsa.!!!!

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..