Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İnsanları anlamıyorum.

İnsanları anlamıyorum.
 

Ben anlamıyorum erkekleri, kadınlar mı çözülemez varlıklardır. O zaman neden kadınlar erkeklere karşı nasıl davranılması gerektiğini erkeklerden daha çok düşünür. Bence bunları hiç düşünmeye bile gerek yok. Esas anlaşılması zor olan insanlardır. Kadın veya erkek hiç farketmez. Benim söylediğim bir cümleyi hiç bir zaman karşımdaki anlattığım şekilde anlayamaz. Bu yüzden sorunlar meydana çıkar veya insanların insanlara karşı verdiği tepkiler çok açık ki ya abartıdır ya da hafif kalır. Hiç bir zaman ortamız olamaz. Çünkü, kime göre orta neye göre orta? Bunları da düşünmek lazım. Kimisi dünyayı bile umursamazken diğeri kendini unutup insanlar için hayatını tehlikeye atar ya da insanlığa nasıl yararlı olabilirim diye düşünür. Aslında düşünmesi bile bir şeydir. Kimse kafasını yormayıp düşünmeden insanlığı kurtaramayacağına göre, normal insanlardan bahsetmeyin. Yani insanlar ya farklı olmak isterler ya da ne olduğunu düşünmezler. Normal olmak başkalarına söyledikleridir. Asıl olan içlerinde farklı olmak isteyen çocukların olmasıdır. Normal olmak bu devirde kimseye göre değilmiş.
 

 
Toplam blog
: 22
: 807
Kayıt tarihi
: 10.10.12
 
 

Ben kim miyim? Ben, sokakta başı boş yürüyen adamım, karnında bebek pencerede kocasını bekleyen a..