Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İNSANLAŞMA NEDİR

Evet

Sevgili insanoğlu

Evet

 

İnsana düşen

En önemli görev insanlaşmadır

 

Yani canlarım

İnsan evladıyız diye

İnsanız deyip oturmayacağız

İnsanlaşmayı

Amaç edineceğiz

Kusurlarımızı terk edeceğiz

Her geçen zamanda

Daha az kusurlu olacağız

Son nokta canlarım

Sıfır kusurluluktur

 

Bu nokta

Allah katında yerini edinmedir

Allah

İnsanı kusursuzlaşarak

İyi insan olup

İnsanlık yaklaşımlarını

İnsanların iyiliği üzerine gerçekleştirip

Tüm insanlığın

İnsan olmaktan mutluluk duymasını

Sağlamak üzere yaratmıştır

 

Bilelim ki

Kusurlu insan

Kusurlarından kurtulup

Kusursuzlaşarak

Tüm insanlıkla güzel ilişkiye girer

 

Öyle ki canlarım

Bu insan

Kusurlu insanların da aklına girer

Onların da

Kusursuzlaşmaya yönelmelerini sağlar

 

Ben

Bütün gücümle

Kendimle uğraşıyorum canlarım

Elimden geldiğince de

Allaha sığınıyorum

Allah öğütleri doğrultusunda

Kusurlarımı yok etmeye çalışıyorum

Tek sığınağım

Allah dostluğu oldu bugünlerde

 

Allah dostluğu

Her insanı

Doğruya

Güzele

İyiliğe yöneltir

 

Zaten bu yaklaşım da

Yolun başıdır

Girelim bu yola canlarım

Allah inancını

En samimi şekilde yaşayalım

Ondan

Şan şöhret

Makam mevki

Para pul beklemeyelim

Sadece

Allah dostluğuna çabalayalım

 

Çevremizin de

Böyle olmasını sağlamaya çalışalım

Olalım bir samimi Allah dostu

Bu dünyayı

Saygı sevgi dünyası yapalım

Öbür dünyalığımızı da

Bu dünyada hazırlayalım

İnsanlık budur canlarım

 

Hakkınızı helal edin canlarım

Benden yana

Yerden göğe helal olsun

Kimseden hak iddia etmiyorum

Vakti zamanında olmuşsa da

Unuttum gitti onları

Bugün onları hatırlamıyorum

Allaha havale ediyorum

En büyük değerlendirici odur canlarım

Benden yana bir sorun yok diyorum

 

İnşallah

Allah dostluğunda buluşur

Gerçek dostluğun tadını yaşarız

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..